Valentine's day pumping heart

Saturday 27 April 2013

my LAST !

dear,
about 5 days more sebelum balik. sekarang musim final tp mood study tu mcm nothing. na ta na kena jugak serius bila memikirkan ni last sem and last year aku. ta lagi terfikir na stay kat kelantan ni for 5 month more. err memang tak laa kan.
dear housemates,
rasa macam tak lama kan dapat kenal korang. baru sem ni aku jinak jinak kan diri ngan korang. *ecehh. tak laa. sebelum ni member jugak cuma ta hang kat depan macam sekarang ni je. korang memang the craziest ever laa ! stress je hang ngan korang. memang boleh release :)
dear roomates,
so sorry. since final ni aku ta tidur kat bilik. well i need to rest well. tidur awal, bangun awal. masa orang study aku tidoqq. masa orang tidoqq aku pulak study. harap korang dont mind. kalau terasa dengan sikap aku tu, sorry again. my bad.    :)
dear classmates,
ta semua orang suka kita and kita ta boleh na paksa orang suka kita kan. sorry for all annoying i've done. 6 sem daa aku jadi classmate korang. harap ta de yang berdendam. kalau ada yg ta puas hati tu sorry again. :)

LAST ! but not least, may good luck be your friend in whatever you do and may trouble be always a stranger to you.

sincerely,
shaq rasul

No comments:

Post a Comment