Valentine's day pumping heart

Tuesday 21 August 2012

Raya? Oke Selamat Hari Raya :) --->part1

dear,
kalaw org lain sibuk beraya kat kampung, aku pula kat bandar. fine ta balik kampung pun. bilanya na balik kampung?oke kalaw hari ni da raya kedua means esok la balik kampung. nape esk ea? sebab akak akak aku balik raya rumah laki beliau. oke dah dah jgn byk tanya. aku kebosanan dah tahap cipan ni!
nice bebeh nice sgt sebab raya first ta dapat merasa pakai baju raya. ouhh jarum mesin jahit rosak so ta dapat lah na meng'alter' baju aku tu. but then pakai jgk hari ni. haha thanx to aunty kedai jahit cina yg sanggup melayan aku walaupun that time dia da na tutup kedai. double kott kena bayar. ah, no matter what, baju aku tetap nice. haha!
yg paling nice bila sblm raya, balik jb then buka puasa dgn family. esoknya buka ngn incek buah hati. hikhik. comel sgt beliau bila shopping. but cerewet mengalahkan aku ~.~ thanx omell utk buka puasa hari tu. i made a special wishes for him. my handmade oke! sungguhpun serabut and ta cantik mane, once he smiles means he appriciate that give. :)


skip story pasal puasa. kita sambung pasal raya pulak. nice raya kedua BFF aku na dtg umah. plan kol 12 sampai. siap masak lg ha. adoii tunggu punya tunggu da na masuk maghrib daaa. its okelaa Qayum. next time still ada lagi kan. do not worry. aku ta marah hang pun laa :)


ahaaa. ni lahh yg tinggal kat rumah masa 1st raya.
baru ada 5 org. mana lg 5org?
 
nampak penuh kan dalam gambar ni.
haha ta full lagi lahh. belum masuk along, kak anne, abg long, abg naz, iqie n mia eycha lg ni.
next time mesti penuh. tp na semua ada mmg susah laaa =.="

No comments:

Post a Comment