Valentine's day pumping heart

Tuesday 25 September 2012

Hey, I Miss You Girlfriend..


Aku Yang Lemah Tanpamu
Aku Yang Rentan Karena
Cinta Yang Telah Hilang Darimu
Yang Mampu Menyanjungku
Selama Mata Terbuka
Sampai Jantung Tak Berdetak
Selama Itu Pun Aku Mampu Untuk Mengenangmu
Darimu Ku Temukan Hidupku
Bagiku Kaulah Cinta Sejati…
Bila Yang Tertulis Untukku
Adalah Yang Terbaik Untukmu
Kanku Jadikan Kau Kenangan Yang Terindah Dalam Hidupku
Namun Tak Kan Mudah Bagiku
Meninggalkan Jejak Hidupku
Yang Telah Terukir Abadi
Sebagai Kenangan Yang Terindah…


Babe, seriously rindu korang. Rindu na lepak McD lama lama then gi karok. Kat sini aku karok sorang sorang je dalam bilik. Huuuuu. Na tunggu aku balik lama lagi. Got many things to share with. I really need u both right now! Nanti aku balik kita gi vacation na? ta pun kita picnic macam hari tu. Pleaseeeeeee. :’(

cc : aja + by

No comments:

Post a Comment